Ne glede na to, ali ste popolnoma nov lastnik malega podjetja ali izkušen podjetnik, je vedno dobro izkoristiti brezplačne ali ugodne možnosti trženja. Od objav v družabnih medijih do dogodkov s strankami lahko veliko storite za promocijo svojega podjetja in krepitev zvestobe strank ne da bi porabili bogastvo. 13 ugodnih marketinških idej
Tukaj zajemamo 13 ugodnih marketinških idej za lastnike malih podjetij.
1 Družbena omrežja
Večina platform družbenih omrežij je brezplačna za uporabo, mnoge pa poleg organskih objav ponujajo tudi nizkocenovne možnosti oglaševanja. Ko uporabljate Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter ali LinkedIn za svoje podjetje, poskrbite, da boste ustvarili objave svojih blagovnih znamk, jih redno delili in sodelovali s svojimi sledilci. Bodite ustvarjalni z mešanico objav v viru in zgodb, da popestrite svojo vsebino in navdušite sledilce.
2 Video vsebine
Z brezplačnimi brezplačnimi pretočnimi platformami, kot sta YouTube in TikTok, lahko izkoristite prednosti in začnete ustvarjati dinamično vsebino za svoje podjetje. Ne glede na to, ali je video posnetek vašega keramičnega postopka ali vadnica o gnetenju kruha, lahko video vsebine promovirajo vašo blagovno znamko.
3 E-mailing
Ostanite povezani s strankami digitalno – e-mailingi so odličen način za izmenjavo novic o vašem podjetju, pošiljanje promocijskih ponudb in krepitev identitete blagovne znamke. S svojim glasilom delite tudi novo video vsebino in objave v spletnem dnevniku! Spodbudite stranke, da se prijavijo na vaše novice, da prejemajo samo naročniške ponudbe in dobijo zgodnji dostop do prodaje.
4 Blagovna znamka na poti
Če za svoje podjetje uporabljate katero koli vozilo, se prepričajte, da je označeno z vašim logotipom in kontaktnimi podatki. Ne glede na to, ali gre za dostavni tovornjak ali električni skuter, lahko informativna nalepka ali magnetni znak razširi vašo prezenco na stroškovno učinkovit način.

6 Sponzorstva skupnosti
Ali lahko postanete sponzor mladinske športne ekipe ali sodelujete pri zbiranju sredstev za lokalni krajevni dom? Darovanje denarja – in časa – je odličen način, da svojo blagovno znamko predstavite, ustvarite pozitiven vtis o svojem podjetju in vam pomaga pri povezovanju s potencialnimi strankami na vašem območju.
7 Poslovna partnerstva
Pri malih podjetjih gre za skupnost – povezovanje z drugimi obrtniki lahko izkoristite kar najbolje. Če prodajate mila, vprašajte bližnje zdravilišče, če želijo nekaj vzorcev. Če izdelujete notranjo opremo po meri, skupaj z lokalno nepremičninsko skupino oblikujte edinstvena zaključna prodajna darila. Možnosti so resnično neskončne!
10 Seznami spletnih imenikov
Poskrbite, da bo vaše podjetje prisotno v vseh večjih iskalnikih – to bo zagotovilo, da se bo vaše podjetje pojavilo v rezultatih iskanja, izboljšalo pa bo tudi ugled in vrednost iskanja vašega spletnega mesta.
11 Dogodki za stranke
Ne glede na to, ali gre za zasebni nakupovalni dogodek, individualni ogled obrtniškega studia ali virtualno razprodajo, s posebnim dogodkom spoštujte svoje stranke … ne da bi porabili preveč denarja. Tudi če jih ne morete ceniti z veliko osebno zabavo, bodite ustvarjalni z zaslonskimi ali digitalnimi dogodki.
13 ugodnih marketinških idej