Tisk bannerjev -10 korakov, ki jih morate upoštevati pri kreiranju vašega bannerja

Ko gre za oblikovanje in tisk bannerjev, je kar nekaj stvari, ki jih morate upoštevati. Tudi če ste relativno izkušeni v oblikovanju drugih vrst tiskovin (vizitk, letakov ipd.) obstaja nekaj ključnih točk za oblikovanje bannerjev, ki jih mnogi oblikovalci zanemarjajo in so pogosto ključni za uspeh vašega sporočila.

Za razliko od mnogih drugih tiskanih marketinških materialov, morajo biti transparenti berljivi in ​​vidni iz daljave in zato obstajajo nekateri elementi oblikovanja, ki jih je treba upoštevati, da bi zagotovili dobro vidnost bannerja.

# 1 – Premislite, kam boste namestili svoj banner?

Prva stvar, o kateri bi morali razmišljati, preden naredite kakršno koli drugo odločitev v zvezi z načrtovanjem je, kam  boste  namestili  vaš banner. Izbira prostora za namestitev namreč vpliva na kasnejšo izbiro barv na bannerju, da ta čim bolj izstopa iz okolice.

V idealnem primeru bi morala biti barvna shema vašega bannerja  v primerjavi z njegovo umestitvijo v prostor zelo kontrastna. Na primer če nameravate postaviti vaš banner na rumeno / oranžno opečnato steno, je pametno zagotoviti, da ozadje vašega bannerja ni podobne barve.

 

# 2 – Izberite svetle in kontrastne barve

Če izhajamo iz prve točke, je dobra ideja tudi, da se prepričate, da na vašem bannerju uporabite svetle in kontrastne barve. Tako bo vaš oglas bolj viden in bo izstopal iz množice ostalih oglasov.

tiskanje bannerjev

# 3 – Uporabite veliko velikost besedila (font)

Ena stvar, ki si jo morate zapomniti pri oblikovanju bannerjev je, da moramo v večini primerov pritegniti pozornost z razdalje.

Zaradi tega morate zagotoviti, da je vsebina, napisana na vašem oglasu, napisana z velikim fontom. Če tega ne storite, vaš oglas ne bo viden iz oddaljenosti nekaj metrov.

# 4 – Izberite krepko + berljivo pisavo

Vendar velikost besedila ni edina stvar, ki jo morate upoštevati pri tekstu  – razmisliti morate tudi o vrsti pisave, da bo ta čim bolj berljiva in o tem, da bi poudarili najbolj pomembne dele (bold).

Obstaja veliko različnih pisav, zato ste lahko v skušnjavi, da bi izbrali lepo in estetsko pisavo, vendar kadar gre za bannerje, mora vedno prevladati dejavnik berljivosti.

# 5 – Preprost zapis

Še ena izredno pomembna točka pri oblikovanju bannerjev je, da je zapis na njem preprost.

Razlog za to je preprost; oglas mora sporočiti vaše sporočilo v čim krajšem času, saj večina ciljnega občinstva preprosto nima časa brati cele odstavke (večina jih hodi ali vozi).

Poskusite odstraniti vse, kar je nepotrebno in ohranite sporočilo preprosto.

# 6 – Vključite pomembne informacije

Če nadaljujemo prejšnjo točko je pomembno, da vključite samo tiste informacije, ki so pomembne in bodo ustrezale temu, kar želite poudariti.

Ko razmišljate o tem, kaj vključiti na banner, morate najprej razmisliti o tem, kaj želite doseči z bannerjem. Ali želite povečati ozaveščenost o  blagovni znamki? Ali želite obvestiti ljudi o določenem izdelku ali storitvi vašega podjetja? Ali obstaja določeno dejanje, katerega želite, da ga potencialna stranka opravi (da vam prične slediti na FB, naloži aplikacijo ipd.)?

Če želite povečati ozaveščenost o blagovni znamki z bannerjem, vam morda ne bo treba objaviti ničesar drugega, kot je ime in / ali logotip vašega podjetja.

Običajno pa bo večina pasic ustvarjenih, da bi javnost informirali o nečem bolj specifičnem. To je lahko prodaja, ponudba, lansiranje izdelka ali celo dogodek. Pazljivo premislite katere informacije boste vključili.

Ko oblikujete svoj banner, morate resnično upoštevati cilj in vključiti samo informacije, ki bodo prispevale k rezultatom. Na primer, svojega naslova podjetja ne vključite, če sploh ni potreben; to bo samo natrpalo banner, ne bo pa doprineslo k večji vidnosti.

# 7 – Vedno uporabite poziv k ukrepanju

Poleg vključitve ustreznih informacij (iz zgornjih točk) bi morali na banner vedno vključiti tudi poziv k dejanju (razen če ustvarjate banner z edinim ciljem povečanja zavedanja o blagovni znamki, potem to morda ni dobra ideja).

V bistvu bo vaš poziv k dejanju pozval osebo, da sprejme določeno dejanje. To je lahko obisk vaše spletne strani ali klic. Na primer če vključite naslednje besedilo: »Pokličite nas še danes za brezplačen predračun«, kateremu sledi telefonska številka, je to v bistvu poziv k dejanju, saj potencialno stranko spodbuja, da vas pokliče za brezplačno ponudbo.

Priporočljivo je, da je vaš poziv k dejanju pomemben del vašega bannerja, zato uporabite berljivo, veliko in krepko pisavo ter kontrastne barve.

# 8 – Vključite visokokakovostno grafiko

Ker je cilj večine bannerjev, da pritegnete pozornost (pogosto na daljavo), morate narediti vse, kar lahko, da bi svojo pozornost usmerili na mimoidoče. Omenili smo že barvo, tipografijo in velikost pisave, vendar obstaja tudi drugačen pristop – vključite visokokakovostno grafiko.

Grafika (ali slike) lahko deluje kot osrednja točka vašega bannerja in lahko privabi mimoidoče, da pogledajo v smeri vašega oglasa.

Ne samo, da grafika pomaga pritegniti pozornost, lahko tudi pomaga okrepiti vaše sporočilo.

Priporočamo, da uporabite grafiko na vašem bannerju, vendar ne pretiravajte. Če uporabite preveč slik, bo dizajn izgledal neurejen in neprofesionalen, zato se poskusite držati vodila, da je bolje uporabiti samo eno ali dve sliki naenkrat (vedno raje izberite kakovost kot količino).

tisk bannerjev

# 9 – Uporabite hierarhijo znotraj vašega oblikovanja

Zelo pomemben del uspešnega oblikovanja bannerja je uporaba hierarhije. V bistvu hierarhija pomeni to, da so najpomembnejše informacije, ki jih želite posredovati javnosti bolj izražene in nasprotno – manj pomembne manj izražene.  Toda kako ustvariti hierarhijo?

Lahko uporabite različne velikosti besedila, barvo, debelino pisave in številne druge lastnosti, da bi pozornost namenili točno določenemu delu bannerja.

# 10 – Bodite pozorni na svojo blagovno znamko

Nenazadnje pa je pomembno, da ne pozabite na svojo blagovno znamko.

Samo zato, ker je lahko določena barva najsvetlejša, to ne pomeni nujno, da bi jo bilo treba uporabiti na vašem bannerju, če se ne ujema z vašo obstoječo blagovno znamko.

 

Tako, natresli smo vam kopico uporabnih informacij, kaj in kako spraviti relevantne informacije na banner.

Se počutite ob tem izgubljeni in ne veste, kako bi se lotili oblikovanja?

Ni problema, banner lahko za vas oblikujemo tudi mi! Zaupajte našim izkušnjam in znanju ter nas kontaktirajte na 031 773 150 ali info@diling.si.
Uredimo vam tudi tisk bannerjev po najboljši ceni pri nas!

Kategorije: Vadnice